понедељак, 23. новембар 2015.

VRATIĆU SE PONOVO

...Šta radiš to? prekini da mi se motaš oko televizora, gledam film
- Ubijam komarce, ovo mi je osmi po redu
- Kupila sam zaštitu od komaraca, evo ti je na komodi, molim te prekini da izigravaš budalu...
- Evo ovde se sakrio, ovo je moja krv, Vidi! Molim te vidi!
- Gorane Mariću, odvratan si!
- Draga, samo ti nastavi da gledaš film, ja se brinem za tvoju inteligenciju. Gledaš film u kojem znaš i početak i kraj
Uvek isti zvuk metka, sa jednim pištoljem ubija 20 kriminalaca dok jedan beži među učesnike parade na dan Svetog Partika, krade kola sa parkinga i dok vozi ne gleda nikada pravo već samo oko sebe. Detektiv koji ga juri je suspendovan sa dužnosti. On obavezno posećuje striptiz bar, svaku bravu otvara žicom i krije se u ventilacioni sistem zgrade dok ovaj krimos na pola metra prolazi pored njega. U pozadini se vidi američka zastava uz komentar "Ponosan sam na tebe" ili "Pokaži mi novac" ili "Niko nije savršen" ali obožavam "I don"t give a damn" i "Hasta la vista baby"
Glavni junaci nikada ne idu u toalet, žene nemaju ciklus, uvek su spremne, gledalac može lako da se zapita sa kim nešto nije u redu. Obožavam scene praznog frižidera sa jednim sokom. Detektiv zakazuje sastanak sa advokaticom i sve se to završava seksom. Na kraju kaže "Vrati ću se ponovo"
- Molim te nastavi dalje da juriš komarce, hoću da odgledam film do kraja...
...

Kada bi Vam neko pitao šta je ideal jedne osobe. Mislim da bi odgovor bio da često putuje, upoznaje različite ljude i kulture. Ja srećem takve ljude i divim se njihovoj ležernosti, neopterećenosti i lakoći življenja. Tom prilikom neki od njih imaju duhovita pitanja i komentare. Na početku mi je sve to bilo čudno, ali već sada mi je jako simpatično i često ih se setim, kao u već odgledanom filmu.
- Molim Vas da još jednom ponovite zašto se Beograd zove Zeleni grad sa ovoliko parkova?
- Sveti Sava nema veze sa rekom Savom?
- Da li Turci danas govore srpski?
- Da li imate američki tv kanal, hoću da gledam moju omiljenu seriju
- Da li vaši doktori polažu Hipokratovu zakletvu kao naši?
- Bili smo u muzeju Nikole Tesle, rekli su da je on izumeo Nijagarine vodopade
- Srbija izlazi na more?
- Ako koristite ćirilicu, to je znači ruska!? Po tome vi ste Rusi?
- Da li imate ugovorene brakove?
- Imate puno plavuša, vaši muškarci više vole plavuše?
- Zašto u muzejima ne piše objašnjenje na italijanskom?
- Da li ste vi Hrišćani ili Pravoslavci?
- Da li susedne zemlje govore istim jezikom kao i vi?
- Kako su se zvale Titove ljubavnice?
- Kako je moguće da imate skromna primanja a svi se moderno oblače?
- Da li možemo da sačekamo Cecu da izađe iz kuće da je slikamo?
- Kako da priđemo ženama ovde, šta one vole? Poneli smo štapove za golf, znamo da nema odgovarajućih terena, ali kod nas žene vole igrače golfa. Jel i ovde tako?
- Ako je dobra hrana vrati ću se ponovo

Нема коментара:

Постави коментар