понедељак, 23. новембар 2015.

MOJ PAS SPREMA DOKTORAT

- Dobar dan komšija, imate psa?
- Nije moj, prijatelj mi je na odmoru. Dok se on kupa u Grčkoj ja mu čuvam psa. Ovo mi je već peti dan.
- Video sam vas juče, šetate psa i hodate ko po jajima, a on vas vuče na povocu, ne zna se ko koga šeta
- U kući smo svi bili srećni kada je došao , sada ga samo ja šetam, ostali ništa.
- Pustite ga da se istrči
- Bojim se da ne pobegne
- Neće, beže samo kada osete ženke u teranju
- A šta ako oseti?
- Date mu malo bensedina da se smiri
- Šalite se
- Ne, ja sam prošao sa mojim sve to. Onda on dugo pati, jer ljubav je zafrkancija.
- Ja prvi put čuvam psa, moj drug kaže da je on pametan
- Ne budite naivni, svaki gazda za svog psa kaže da je završio fakultet, da govori dva jezika i treći zamuckuje, da sprema doktorat, da je pametan i svojeglav i da ima jak karakter. Kakav god da je on ga ima za druge i pred drugima. Oni koji pse vode na izložbe reći će da su pokupili sve prve nagrade, a ako nije tako, onda je takmičenje sigurno namešteno i sudije potplaćene i da se sve znalo unapred.
- Ne kaže se bez razloga da je pas čovekov najbolji prijatelj
- Kaže se, jer ljudima je teško da trpe druge prirode, lakše je sa psom nego sa ženom i decom. Nema zanovetanja, prigovora i nesporazuma, brojanja popijenih flaša piva. Najvažnije, ne traži pare non stop. Pas se navikne na prirodu svoga gazde kakva god da je. Evo polako dolaze sektaši.
- Nisam čuo
- Vidite komšija, sada se vlasnici pasa skupljaju predveče na šetalištu. To vam je kao neka sekta. Njihov svetac se zove "Moj pas". Sve što vam treba prvo idite kod njih na konsultacije a posle tek kod veterinara. Njihovi najveći neprijatelji su "mačkari" jer to su članovi druge političke partije sa kojom nemaju ništa zajedničko. Vi komšija šetate pametnu plavušu
- Moja žena nije plava
- Ma kakva žena! Tako se kaže za zlatnog retrivera. Vidi se da ste "kučkar" početnik.
Kada budete vratili gazdi psa recite mu da je najpametniji u našem kraju i videće te njegovo ozareno lice kao kod žene posle šopinga. Ne zaboravite da kažete da ste imali dobru komunikaciju dok ste šetali pored bandere pas vam je pogledom rekao: "Dobro je! da nije bandere upišao bi se"
...
Na recepciji hotela gost mi prilazi uplašeno, glas mu podrhtava i ruke se tresu.
- Žao mi je, ali mi moramo da otkažemo turu za danas. Moja supruga i ja smo pod stresom. Nismo spavali celu noć. Mi na odmor putujemo sa našom pudlicom, ali od pre dva dana ima temperaturu, povraća i u potpunosti je iscrpljena i slaba. Dali smo joj lek, ali ništa ne pomaže. Moramo da idemo kod veterinara, ali ne znamo kod koga?
Gosti koji posećuju zemlje bivše Jugoslavije nemaju poverenja u lekare-veterinare, jer na žalost ne shvataju da stručnost-umešnost lekara ne zavisi od životnog standarda građana u zemlji koju posećuju.
Zbog toga sam morala da upotrebim malo "lukavstvo".
- Vi ste na pravom mestu, ništa ne brinite. Ja poznajem veterinara kojem su pudlice uska specijalnost i on će vam pomoći.
...
Ako vam kojim slučajem treba veterinar slobodno mi se obratite za savet.

Нема коментара:

Постави коментар