понедељак, 23. новембар 2015.

SLON U STAKLARSKOJ RADNJI

Buca, debeli, džomba, guzonja, glavonja, slonče, prasence, trbonja, samo su neki od nadimaka koje imaju debeljuce.
Vi ste već navikli i na šale:
- Tebe su krstili sa kanaderom
- Brže se kotrljaš nego što hodaš
- Jedeš kao ala i mećava
- Guza ti je kao Sovjetski Savez na mapi
- Ti si normalne težine, ali ti fali 30 cm visine
Vi ste navikli na ismejavanja, ruganja, grube šale. Sva godišnja doba vam smetaju. Leti zato što "dišete na škrge", a zimi zato što teško pronalazite garderobu za sebe. Muka vam je od svih saveta na temu "Mršavljenje bez muke" Teoretski sve ste savladali , a za te savetnike smatrate da su belosvetski foliranti. To vam sve liči na priču o Dunavu koji teče uzbrdo.
Danima ste u društvu dokazivali da su debeli ljudi dobrice i da liče na mede, dok su mršavi opasni, jer se pretvaraju ajkule. Kako je sve počelo? Krivili ste baku koja vas je čuvala i nutkala svim i svačim i od tada su vam se proširila creva i nikako da se smanje. Vi se trudite da jedete umereno, ali pred spavanje vam se uvek nešto prijede. Otvorite frižider i pravite vaš omiljeni sendvič sa mileramom, Njeguškom pršutom, Sjeničkim sirom i slaninom od mangulice. Ponavljate u sebi "Mast od svinje mangulice je jedan od najzdravijih načina pripreme hrane". Pokušali ste sa nutricionistom, ali nikada niste ponovili kontrolu. Odlučili ste da promenite lekara i kada ste ga posle mesec dana sreli u Knez Mihajlovoj okrenuli ste glavu da vas ne vidi, ponašajući se kao dete koje će dobiti "deset po turu". Te večeri niste okusili ni sladoled, ni pivo, niti punjenu pljeskavicu. Ponavljajući "Moram da smršam" jedva ste disali od gladi. Kao za inat osećali ste mirise hrane koju volite. Svi su oko vas nešto mljackali, ali ste ostali čvrsti u odluci. Sutra je sve bilo po starom.
Sve liči na Tantalove muke. Priču o Zevsovom razmaženom sinu koji je uvek dobijao ono što je hteo. Zbog svoje bahatosti osuđen je da večito bude gladan, žedan i da živi u strahu. Tako i vaša priča o mršavljenju. Kao cilj koji se stalno izmiče za tren oka.
Ne želite više da izgledate debelo kao da su vas pčele izujedale ili kao šokački fratar. Počeli ste novu već osamnaestu dijetu u nizu i od muke vam dođe da pojedete svoju džigericu. Posle izvesnog vremena krišom stajete na vagu, ali kilaža je ista. Ubeđeni ste da je vaga neispravna. Otišli ste kod poznanika, ali tamo vaga je pokazivala više. Rekli ste
- Ovo merilo je za staro gvožđe
Svi su se urotili protiv vas. Čekate duha iz lampe da bi poželeli želju, ali duh ne dolazi ni ovog ponedeljka kada ste rešili da okrenete novi list. Jedina dobra stvar je da za vas ne može da se kaže "Nema za šta pas da ga ujede"
...
Prilazi mi gost...
- Dobar dan, ja sam Rod, vi mene čekate?
- Čekam još jednog gosta i možemo da krenemo
- Ja sam taj drugi. Zbog svoje kilaže uvek rezervišem dva mesta. To je priča o slonu u staklarskoj radnji. Ja kada stanem na vagu vidim broj mog mobilnog telefona.
Ostalo mi je samo da se šalim na svoj račun.
Meni je doktor savetovano:
- Uzmite 100 grama povrća, tvrdo kuvano jaje, čašu jogurta i integralni hleb, a ja sam mu odgovorio:
- Važi, samo ne znam da li to pre ili posle obroka.

Нема коментара:

Постави коментар