недеља, 5. јул 2015.

SPLITSKI ĐIR

Dobar dan, dobrodošli, odakle ste?
- Mi smo iz centra svijeta, najvažnija točka na Zemlji, sve se oko nas okreće, tamo gdje živi najveći broj glazbenika na jednom mjestu po glavi stanovnika. Ovi sa Brača love ribu i šalju nam u Split da ne krepamo od gladi.
- Znači svi ste iz Splita?
- Nismo svi, ovdje ima Splićana koji su na privremenom radu u Zagrebu. To su domaći izdajnici. Odrekli se mora i sve ljepote i otišli da žive u Zagreb. Kad telefoniraju doma žale se da žive u stresu. Tako im i treba! Što su očekivali?
- Znači u Zagrebu se puno radi?
- Ko puno radi? ONI, ma nemojte mi pričati, samo to nemojte. U Zagrebu je sve ozbiljno. Kao da si doša" na sprovod. Meni dođe da im izjavim sućut. A kad čuju da je neko iz Splita odma" kolutaju očima, ovako da vam pokažem.
- Ne daj Bože da je neki Dalmatinac menadžer, ta je naje..
- Ja ne razumim da netko iz Splita ode u Zagreb. Ja da živim u Zagrebu, ja bi se ubija.
- U Zagrebu kažu da su samo Hercegovci gori od nas. Radi toga nek Bog poživi Hercegovce!
- Ovi iz Zagreba nam sole pamet da mi ništa ne radimo, a oni bi radili na 40 stupnjeva u hladu. Kad Zagreb dođe u Split svi se sunčaju, jedu i seru.
- Sada ćemo vam mi objasnit" zašto smo mi došli. Ovdje žene mnogo lipo pričaju. Volimo slušat" ovo "cvrkutanje" . To je nešto najlipše na svitu. One pričaju "leepo vreeme" Onako rastežu. To nam je gušt slušat".
- Da mi je to slušat" i gledat" cili dan. To je Beograd.
- Žene u Splitu su lepe! kažem ja
- Je , je , je, ali ti je sve slađe kad dođeš u drugi grad, posebno ovdje.
- Evo ova naša Severina nije uspjela pronaći čovika u Splitu i pronašla ga je ovdje u Srbiju.
- Poslije će te pričat" da je to neka Hrvatska urota protiv Srba.
- U stvari mi smo vam podvalili
- Njen čovik da je mene pitao za nju, ja bi mu reka" ko čoviku , bježi od nje, bježi i to da ti pete udaraju u guicu dok trčiš
- Ne razumem guicu? šta znači?
- To vam znači guzica. Nemojte tražit" od nas da pričamo Zagrebački, sve ćemo vam prevest".
- Tako mu i treba kad ne pita.
- Ja mislim da niko nije prorok u svom selu, tako ni Severina.
- To je točno, svi van Splita slušaju Magazin i onog Tončija. Koja je to budala!
- Vi da živite u Splitu Vi bi ga viđali svaki dan i razumili bi šta mi parlamo
- Da li gledate kviz Milijunaš?
- Da, gledam vodi Tarik Filipović
- Mora se priznat" da su Splićani najpametniji u kvizu idu do kraja. Sve ili ništa. Ma mi smo vam malo ludi
- Najluđi u Hrvatskoj, točnije u Jugoslaviji.
- Najpoznatiji ljudi u Jugoslaviji su iz Splita. Kad" bi počeo da ih nabrajam ne bi se do sutra završilo.
- Prvi je Dioklecijan, Sveti Duje, Luka Botić, Joško Kulišić, Marko Marulić, Miljenko Smoje, Toma Rosandić, Boris Dvornik i njegov sin Dino, Arijana Čulina, Jakov Gotovac, Gertruda Munitić, Zdenko Runjić, oliver, Meri, Grašo, Karan, Điboni...To je samo 5% od poznatih iz Splita.
- Mi hoćemo da vidimo Marakanu. Poslije ture idemo na ribu.
- Jesi ti lud! Ovdje je riječna riba!
- eee morska je smrznuta
- Vi ste jadni ko oni iz Zagreba, ne znate ni što je svježa riba
- Ova gospođa ne može ni doći do riječi od nas
- Točno, oprostite, molim vas
- Mi smo htjeli samo da se upoznamo, sada treba da vidimo Beograd
- Kako se vi zovete?
- Maja
- Imamo ime Maja u Splitu koliko voliš!
...
- Hvala vam puno na razgledanju grada. Dođite i vi kod nas u Split da vidite naše ljepote.
- Nismo znali da je Beograd tako veliki grad
- Molim vas nemojte pokazivat" Beograd onima iz Zagreba ima da polude od njegove veličine. Onda će im opet biti Dalmatinci krivi. A ko drugi?

Нема коментара:

Постави коментар