уторак, 1. септембар 2015.

ŠTA ĆE NAMA ŠOFERIMA KUĆA

Kada pitate jednog dečaka od pet godina šta bi voleo da budeš kada poraste, najčešći odgovor je vozač aviona, vozač šlepera, vozač formule 1. Ovo za formulu mu je tata šapnuo.
"Tata je rekao mami da ne mora baš sada da usisava dok je formula 1 na tv-u"
"Moj tata pojača ton na televizoru da bi čuo zvuk motora kada ubrzava, mama mu kaže: ''Smanji malo!'' A on se pravi da ne čuje.
Iduće godine idemo na Hungaroring, a mama ljuto kaže :"Obećao si mi Pariz!" Tata mi namiguje i dodaje: ''Da, da, preko Pariza!''
Šta to nagoni jednog dečaka da odgovor uvek bude - vozač?! Da li je prirodno ili naučeno?
Kada dečak poraste, vozače vidi kao vođe čopora, dasu koji vedri i oblači, da od njega sve zavisi.
Kakve su dečakove fantazije?
Zamišlja da vozi kao Hamilton, da je konstruktor kao Ford ili Ferari i da jednoga dana kupi mercedes i sebi kaže da je uspeo u životu!
Vozači su sastavni deo turističkog posla. Ne možete bez njih, a kako je sa njima?
Evo kako izgleda jedna prosečna tura razgledanja grada iz ugla vozača:
- Ako hoćeš da znaš kakva je koja nacija, samo mene pitaj. Ne trebaju ti nikakva istraživanja, ni psiholog. Ja sam psiholog za sve njih. Ja to odma' vidim po tome kakav mi autobus ostave na kraju, da li je prljav, kao posle atomske bombe, ili čist kao suza.
- Na početku uvek ista pesma: uključi klimu, isključi klimu, jednima je hladno, drugima je vruće...
- Neki non-stop traže toalet pauzu, kupi ću im pampers, majke mi. Za njih treba da bude WC na svaka dva kilometra
- Kažu: pojačaj! Neki viču: smanji muziku. Ja volim da slušam narodnjake, to me opušta, a "gospodi" se to ne sviđa. Nemaju ukusa. Šta oni hoće? Klasiku? Šta, Mocerta? Jesu li ludi? To bi me uspavalo, da napravim udes, ne daj bože, pomeri se sa mesta!
- Ja o busu brinem kao da je moj, isto kao o ljubavnici
- Kakvi su ovi gosti? Da li daju dobar bakšiš?
- Kako to voziš? Vidi ovo, ko tebi dade dozvolu? Znao sam da je plavuša, daje levi žmigavac, a skreće u desno, sestro slatka, tebi retrovizor služi za šminku
- Vidi ga, vozi i priča na mobilni, gde je sada policija da njega kazni? Sa kim pričaš? Ako pričaš sa švalerkom, sve ti je oprošteno!
- Vidi matorog! On vozi 50 na autoputu. Njima treba oduzeti dozvolu!
- Gledaj ovog lepotana, novi BMW 760 IL, to košta 130.000 evra, ...Dobar si prijatelju, svi smo te videli! Vidi ga, kao pevac u autu!
- Tamo ne mogu da prođem, jer je usko, evo, sedi ti pa vozi ako može!
- Proveri da nisu nešto zaboravili, ne mogu da ih jurim po Americi i da vraćam jakne, kape i rukavice
- Završi što pre, ovi su već umorni, skrati istorijski deo, ne pominji Slovene, preskoči Austrijance, ništa Turci, ni Karađorđe.
Posle pet minuta mi kaže
- Ja se tebi ne mešam u posao, nemoj ni ti meni
- Nećemo tamo da pravimo pauzu, nema pauze, ovi neće pogoditi naš bus , izgubiće se
- Ja nisam na dugme, znam da budem kulturan kada hoću, a kada neću, ja neću!
- Jedva čekam da se vratimo u hotel, dobra ona ženska na recepciji, video sam, nema burmu
- Jedna baba se zaljubila u mene, sve hoće da sedi iza mene i da me služi bombonama i čokoladicama, mislim se ja: eeeee baba, baba.....
- Ja da sam učio, bio bi doktor, ovako sam vozač i zovu me Fanđo. Da li ti Majo znaš ko je Fanđo?
- Ne
- Drago mi je da ne znaš, evo da i ja tebe nešto naučim. Huan Manuel Fanđo, argentinski vozač formule 1. Osvojio je 5 titula i to '51, '54, '55, '56 i '57.
- Sada idem u krevet, isključiću telefon i niko me ne zanima, hoću da se naspavam kao čovek

Нема коментара:

Постави коментар