субота, 27. јун 2015.

NIKADA NE PRIZNAJ

Od kako je sveta i veka ljudi se dele na pravednike i grešnike, patriote i izdajnike , pametne i glupe , velike i male... Zahvaljujući Marku Zukerbergu od 2004 koristi se Facebook.
Zbog tog "istorijskog" otkrića danas se ljudi dele na one koji ga koriste i oni koji ga ne koriste.
Oni koji nemaju profil na Facebook-u kažu: ...
- Ne stižem, nemam vremena za takav život, to me ne interesuje
Kakav život? pitam se ja! Čekaj malo! Hajde to da analiziramo ! Da oni ne misle dvostruki život? Ako je tako, onda imaju pokvarene misli. Oni misle da se oni koji su na Facebooku" ljubakaju" sa sumnjivim tipovima, udvaračima, simpatijama ili starim ljubavima. Znači u svakom slučaju ljubavno-švalerska varijanta. Nije baš tako. Nemaju pojma.
Neću da slušam opravdanja obe strane.
Hajde da zamislimo kako je ...
Oni koji su na FB povremeno tajno ulaze u profile svojih bivših "Vidi žena mu se ofarbala u plavo" "Debela krava jedna" "Ono šta je tražio to je i zaslužio" ili "Njen muž ima 3 dlake na glavi" "Glupi Zvezdaš", "Kako su se ofucali liče na Simpsonove"
Kako sam vas uhvatila. Sram vas bilo.

Moji turisti se fotografišu odavde do beskonačnog broja. Ali najvažnije je da te fotografije postave na FB. Ako slike nema na FB, piši propalo. Bolje da je ostao kod kuće. U stvari kakvo je to putovanje bez slika na FB. Nikakvo.
Ako kojim slučajem nema WiFi u nekom od restorana ili ne daj Bože u autobusu nastaje panika i pometnja. Vanredno stanje. Nervoza. Pritisak raste. Kao deci kada oduzmu igračku. Kao kada roditelji kažu "Nema više sladoleda za danas"
- Ne mogu da pošaljem slike!
- Zašto su loše veze?
To je moderni turistički stres.
Naučila sam da fotografišem moje goste iz profila, anfas, dok lete u zraku raširenih ruku i nogu, prave stoj na rukama...
- Molim Vas da izgleda kao selfi
Onda čujem magičnu reč, briši tu sliku, briši, briši i to...Po mojoj proceni posle napravljenih 168 slika jedna ide na FB. Posle 15tak minuta osmeh "imam 45 lajkova".
Na FB došlo je podele korisnika, a to su: "dežurni lajkaši", "špijuni", "sveznajući komentari" i oni koji su tu zato što su svi pre njih to uradili. Reda radi.
Lako je sa lakjašima i špijunima, ali ovi "sveznajući komentari" oni su i Bogu teški. Bave se dnevno političko-ekonomskom situacijom u zemlji i svetu. Oni su mi omiljeni. Uvek ozbiljni. Svakom su loncu poklopac. Ispravljači krivih Drina. Cinizam im je jača strana. Evo dižem ruke, predajem se, sve ste u pravu. Sve znaš, čitaš i pratiš. Kritika ti je na mestu.
U stvari ja sam htela da kažem da oni koji se "ljubakaju" na FB da su u boljoj poziciji od ovih kritičara. To je bila moja namera. Samo nastavite tako. Imate moje odobrenje. Ali ako vas uhvate da to radite, nikada ne priznajte. "Priznajem samo sud svoje partije" Brani se ćutanjem.
Ako vas kojim slučajem "neprijatelj" uhvati na delu, recite da nemate veze sa mnom.

Нема коментара:

Постави коментар